Nä nu jävlar

Känner att jag är väldigt duktig med att uppdatera var tredje månad, men tanken var ju god. Slog på stort och snodde ett av sambons många domännamn. Meningen var också att jag skulle tvinga honom att göra om min header så att det ser lite roligare ut (då jag är för dum i huvudet för att göra något själv).

Min fanclub på två personer har tjötat lite mer på mig att jag ska börja blogga igen och nu har jag lovat typ fjorton gånger att jag ska börja igen. Så håll tummarna på att jag faktiskt håller vad jag lovar  :)

Håller på att baka bröd för fullt så nu har jag inte tid att skriva mer just nu. Men jag kommer återkommer senare ikväll och säger godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0