Hej igen

    Fast i soffan, ljudet av lugna, regelbundna andetag hörs, trots tv-ljudet. Ett "mmm" hörs, ljudet av belåtenhet, allt är bra, jag är trygg.    Jag själv ligger i en sjukt obekväm ställning och har precis kommit på att man faktiskt kan blogga från mobilen. Jag är inte så jäkla snabb, men ganska trevlig, någon gång ibland.   Skrivarlusten kom över mig som en våg, antagligen det min hjärnas sätt att skrika "bekräfta mig!!!" Det måstr vara av det faktum att JAG av alla människor är just nu mammaledig. Jag vet, dö inte. Min förhoppning är att bloggen ska leva åtminstone några dagar nu när lusten har kommit tillbaka, men ha inte för höga förhoppningar.
  När jag förhandsgranskar verkar det som om all text blir ihoptryckt, jag hoppas på att det är min mobil som är dum i huvudet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0