Jan. 18, 2013



Produktplacering när det är som allra vackrast.

Socker är verkligen min räddare i nöden. Jag är ett levande exempel på att man inte kan utveckla diabetes på grund av för stort sockerintag, så det kan ni inte längre skrämma ungarna med. Men fortsätt gärna med den fula gubben, han blir aldrig för gammal.

Tandtrollen kan ni också lägga ner. Jag har aldrig någonsin haft ett enda hål i mina tänder någonsin. Hittar dom vuxna på en massa saker för att skrämma barn till ingen nytta? Jag menar, det har ju aldrig hänt mig, då kan det väl ändå inte existera på riktigt? Mitt liv är min sanning.

Internet kryllar av en massa jävla PK-människor, så jag måste väl lägga till att jag driver med er?

Peace
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0