00:22

Är det något jag har lärt mig under alla mina år som slav i kökets klor, så är det detta: Det suger att laga mat nykter!
 
Alkolist säger du! Javisst säger jag! Nejdå. har ju inte druckit på 14 dagar! STORT!
 
Åter till ämnet; Alkohol är fantastiskt. Speciellt rödvin. Ett välfyllt glas rött och lite världsbäst musik gör vilken mat som helst rolig. Magnus får sig även en show då han hör alla vrål när man bränner sig och tappar brödet. Men det göööör liksom inget, man hittar på ett annat sätt. 3 miljoner misstag senare och middagen blir ändå bland det bästa man har gjort.
 
Så kul hade vi det inte idag... Idag skedde matlagningen under nyktra omständigheter och som sagt, det suger! Tanken var att jag skulle göra smaskiga hemmagjorda hamburgare med bacon, ost, nybakat hamburgebröd och andra saker som täpper igen hjärtat, samt hemmagjorda strips. Inte så jävla svårt egentligen...om man hade haft vin.
 
                                 beeeeeecon
 

Jag ska inte säga att det gick åt helvete, men det gjorde det. Det smakade väl bra, såg väl bra ut, men näää... Det kändes inte riktigt som det skulle ha gjort. Jag får försöka hitta en lösning, för såhär kan vi inte ha det!
 
 
 
 
Borde försöka sova nu. Ska nämligen försöka få mitt ansikte att se ut som ett ansikte imorgon och DET är fan inte lätt. Varför kanske du undrar. Kolla imorgon får du se!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0