Uppkäftiga barn

Det måste vara underbart att vara barn, man kan vara konstant uppkäftig, till och med när dom inte ens kan prata, och ändå tycker man att det är helt okej. Inatt var den största prioriteringen att få sova med tutten (läs mammas utmärglade bröst) i munnen. Mot alla odds. Även om det innebar att mamma fick ligga i en sjukt obekväm ställning. Får jag inte som jag vill skriker jag! Gryningen kommer, man är mer död än levande. Då ska tydligen dagen börja! Efter tredje koppen kaffe börjar man fatta att man faktiskt är vaken. Barnet börjar bli trött och det är dags att vila. Barnet somnar, men vill ligga näääära! Känna tryggheten. Det skulle vara helt okej om det inte vore för att kaffet gör sig påminnt och vill göra sitt jobb. Men det är lugnt, jag kan prioritera min tarm om ett par år...
Koppen och jag är ungefär lika pigga!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0