08:23

Dagarna bara kutar förbi som besatta, så jag hinner inte ens blinka. Resultatet av detta är att jag hinner inte med bloggen. Lev med det eller dö.
 
Sitter här med en bulle i näven och en kaffekopp inom en armlängds avstånd medan jag läser på facebook om alla som beskriver sina nyttiga frukostar, cirka 92% består LCHF-kost. Människor som har tröttnat på att vara feta och försöker göra någonting åt saken. Duktigt!
 
Själv skiter jag i fram tills jag väger 100 kg. Jag vet att jag inte alls skulle dö om jag gick ner en 10 kg, men orka!! Nä, vi skiter nog i 100 kg's strecket, vi tar fram tills min midja börjar försvinna.
 
Jag är en riktig drömkvinna just nu. Blekfet, orangehårig, och massa märken i ansiktet (och resten av kroppen, men dom ser man inte så väl) som är typ omöjliga att sminka över. Jävla äckelvattkoppor! MUMS!!
 
Bullsmuljävlarna letar sig ner i tangentbordet och åker allt längre in för varje gång jag slår in en bokstav. Min kost skadar till och med datorn! Får se vem av oss som dör först.
 
Jag hade knäppt ett kort och visat hur mysigt jag har det, men bullen är uppäten, kaffet är kallt och ljusen har brunnit ut. Kort sagt, bilden skulle bara vara en illusion om mysighet när det i sjävla verket är jävligt tråkigt. Ungefär som resten av livet.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0