20:02

Jag är världens tråkigaste  människa som inte har foton till bloggen när jag väl bloggar, men jag förtränger hela tiden att det finns något som heter "kamera" och jag HATAR verkligen att fota mig själv. Har ni tur kanske jag googlar fram något halvrelaterad bild till texten. Som sagt, om ni har tur.

Har förresten halva inne på en kille i kassan på ICA.
-Dags att handla igen?
Öööh nej,det är bara så att jag älskar folksamlingar (eller ja, folk i allmänhet) och då tänkte jag att det var antingen här eller på systemet som jag hade störst chans att träffa på någon, så jag chansade här. Jag vet att jag är dödligt snygg, men sluta prata med mig!!

Nä, fixa ett äckligt romantiskt bad nu...


Tydligen så hade ni inte tur, för jag har inte orkat googla fram någon bild. To bad 4 u!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0