Lill-lördags mat

Finns det nåt tråkigare än att laga mat åt sig själv? Det skulle väl vara att... nej, jag ska vara snäll. Men eftersom det är lill-lördag bestämde jag mig för att skämma bort mig själv. Because I'm fucking worth it!


 

Nu är inte jag en sån som håller på och nyttjar halvfabrikat. Nej, nej! Jag har moral! Jag gör all min mat själv. Men jag måste erkänna att streckoderna på kartongen och påsen var faktiskt rätt krångliga att få dit. Men det som var värst var att forma pastadegen till makaroner. DET var ett helvete!



Dränk makaronerna i smör för att få fram en äkta smörsmak... och gå mot en förtidig död. Glöm inte bort att bränna köttbullarna lite för att få till den speciella sotsmaken. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0