Tillbaka!

I flera dagar har jag försökt att göra ett första blogginlägg, men tack vare en pms:ig dator är det rätt svårt. Förhoppningsvis dör den inte nu, för då ger jag upp.

Efter mycket påtryckningar ifrån omgivningen har jag kommit fram till att jag vill blogga en stund till (min fanclub på två personer  blir överlyckliga nu). Men jag hoppas att ni inser att det kommer bli segt ibörjan då jag inte har skrivit på hundra år, så snälla, ha överseende.

Just förtillfället är jag hög på kaffe och kakor så hela kroppen skakar. Finaste Marie har varit här och vi har suttit o snackat skit i flera timmar. Vi har hunnit gå igenom allt mellan döda människor, om man luktar nåt när man har mens, kärlek, sockerberoende och kiss. Effektiv dag!

Just nu tragglas jag med det dagliga problemet. Vad fan man ska äta för mat. Ska nu gräva mig in i kylen o kolla om jag hittar nåt spännande.

Tack för er väntan och för att ni orkade läsa igenom ännu ett värdelöst inlägg.


Random shit för att det inte bara ska bli en massa text


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0