16.59

Jag vet att jag är en dålig människa som inte uppdaterat på länge, men faktum är att jag knappt har varit människa. Har haft årets jävla huvud-rygg och nackvärk,kräkts och haft mig (ja, det har varit synd om mig). Trots att jag har genomgått en hemsk pärs så överlevde jag.

Är fortfarande kvar på jobbet, fast för Magnus räkning. Känns så himla skönt att det är freeeeeeeedag, det här har varit världens längsta vecka, fast den bara har bestått av fyra arbetsdagar. Men ni kan ju tänka er hur det är att jobba samtidigt som nån sadistisk jävel slår sönder en inifrån. Inte trevligt alls. Dock när jag vaknade imorse kände jag mig väldigt mycket bättre och nu på känner jag mig som en människa igen...eller nåt. Det är så himla tragiskt att man inte fattar hur skönt det är att inte ha ont förräns man har haft riktigt ont och sen blir "frisk" igen.

Uppkäftigt jävla trött är jag efter ca 3-4 h (i genomsnitt)/nattsömn per dag. Lägg på överdrivet glada (och framförallt trevliga) arbetskamrater och smärta. Klockren kombination! Men för att skryta lite måste jag säga att Magnus berömde mig för att jag var så trevlig, fastän jag var i det skick jag var i. Hä tar sig!






Eftersom det har varit synd om mig den här veckan behöver jag inte vända på bilderna. Plus så har jag tagit dom med mobilen och jag har ingen aning om hur jag ska få den att göra som jag villl.

Jag har varit uppe sen 04.15. Jag är lika hungrig som en komvux-morsa på McDonalds. Jag är svettig. Jag vill åka hem!
















Damn, it's feels good to be a gangsta!




Samma sak här. Jag vägrar (läs kan inte) vända på bilden.

Äh, jag känner att jag hungeryrar nu. Ska bara äta, så återkommer jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0