23:31

Trött tjej med nytonat hår och röd tjej ska faktiskt gå o lägga sig nu. Det är hårt att vara ute i solen. Som vanligt har jag snygga märken i pannan och nacken. Till råga på allt är jag osminkad, vilken sexbomb!

Jag försöker som sagt att dra ner på sötsakerna och skona min kropp från en förtidig död och jag måste faktiskt säga att det går rätt bra. Nu på kvällen tänkte jag mysa till det med fil o jordgubbar. Bara nyttigt och skitbra ( minus att jag äter efter klockan sex på kvällen). Glor i kylen. Det finns ingen fil.... Tittar i frysen. Glass! Glass....fil.... det är väl typ samma sak? Båda är ju vita och gjorda av mjölk. Öser upp i en skål. Jordgubbar var det ja. Hmmm... Det finns inga jordgubbar. Gräver inne i kylen igen. Jordgubbssylt. Fair enough!

Klart! Gott kvällsmål som man kan äta med gott samvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0