Bästaste apkaffet...

En tacotallrik till frukost senare och jag är mätt. Ett kryddmått med ångest kommer, som en reminder från mitt tidigare liv. Viss dagar går det inte att ignorera den, hur liten den än är, ibland kan jag skratta åt det och ta en kaka till efterrätt. Idag är en sån dag. Jag skiter fullständigt i allt idag. Tar en kaka till.

Handen bränner och påminner mig om min klumpighet. Det blev ett kaffebad igår. Soffan, vardagsrumsbordet, fjärrkontrollerna, trådlösa tangentbordet och musen, duken och mattan under var också inbjudna. Bästaste apkaffet med gräddskum sprider sig rätt bra när det bara vill.

Jag hoppas att alla överlevde kaffebadet, har inte vågat inspektera skadorna efter dom har torkat. Dom håller...nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0