Jag vill...

För den som bryr sig så har jag ännu inte hittat på vad som orsakade den första dunsen häromnatten. Mysteriet kvarstår! Fan va spännande!

Sitter just nu och förkrökat med ostkrokar som Claes snällt lämnade efter sig igår kväll och kollar på medans Lars o Magnus bevisar sin manlighet för varandra i Wii. Mår så jävla illa, men jag kan ändå inte sluta äta, är detta ett bevis på att man är sjuk?

Jag önskar verkligen att jag var 14 igen. Och nu menar jag inte att jag vill tillbaka till tiden då man hade finnar (för det har man inte nog med nu?), osäkerheten, känslan att inte finnas och allt annat som tillhör tonåren. Anledningen till att jag önskar att jag var 14 igen är för att då var det helt okej att färga håret o fula färger, har piercingar överallt, och klä sig på ett visst sätt.

Jag skulle vilja färga håret i nån häftig färg, slita hål i huden på 15 olika ställen på en gång och göra en till dum tatuering som jag sedan kommer att ångra inom ett år.

Jag vill vara ung o galen igen! Man blir nästan deprimerad när man tänker på det! Och inte kan man göra någonting åt det heller. Finns inget som ser mer fruktansvärt ut än när nån som är 24-25 + och piercar sig i ansiktet. Det ser tamefan för jävligt ut. Snacka om att försöka klamra sig fast i ungdomen...




 



 

Kommentarer
Kusin / 2011-01-22 @ 16:14:40

haha fan vad vackert!!!!! kör på den stilen ikväll när jag hämtar er ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0