Kul nästan jämt

Helt fantastiskt!

Jag vaknade inatt av att någonting ramlade ner från någonting. Övertygad om att det var spöktjejen som är ute efter att dräpa mig ligger jag blickstilla och vågar inte ens öppna ögonen. Jag visste att om jag öppnar ögonen kommer hon att stå alldeles ovanför mitt ansikte och råglo på mig och då kommer jag att stendö. Det är nog säkrare att ligga med stängda ögon. Jag låg även i en knasig ställning, men vågade inte röra på mig då det fanns en risk att hon skulle ta tag i mig dra ner mig under sängen. Så där låg jag, en nybliven 25-åring som inte vågade öppna ögonen, inte vågade röra på sig och som dessutom var lite kissnödig.

Trots alla faktorer somnade jag tillslut.

Några timmar senare kom nästa brak. Magnus flög upp och kollade vad det var. Jag var väldigt tacksam över detta, då jag själv inte ville bli uppäten av spöktjejen. Tydligen så var det bara hyllan i köket som hade brakat. Jaja, jag tar hand om det sen. Hur jävligt kan det se ut?


Den här underbara synen mötte mig när jag klev upp. Och nu har Magnus dessutom tagit upp en massa skit ifrån golvet... Livet är underbart...



Kommentarer
sofia / 2011-01-22 @ 14:14:17

hahaha, fyfan vad jag älskar ditt sätt att skriva och beskriva saker på :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0