Bra helg

Idag har jag hunnit med att vakna, känna hur det känns att gå på darriga ben och kommit fram till att vatten måste vara den mest underbara drycken som finns.

Okej, jag har gjort lite mer, typ lagat mat och bäddat sängen också, men inte mycket mer. Idag är det verkligen en sann vilodag. Jag har liksom inte ens klätt på mig. Men vem bryr sig?

Jag är faktiskt riktigt nöjd med den här helgen. Har träffat många underbara människor, haft det otroligt trevligt och vid vissa stunder skrattat så jag nästan kissat på mig. Som sagt, en väldigt bra helg!

Tråkigt nog är det här det bästa kortet på mig sen igår, så det talar om hur otroligt snygg jag var igår.




Kommentarer
Ylwa / 2011-01-16 @ 18:55:45

Hejsan!

Tack för senast.

Snygg bild Lasse tog igår på dej!

Om du skickar din mail så kan jag skicka över den.

Lasse sov till halv 1 idag och det har han inte gjort på 10 år inte ens när han jobbar natt, men mår bra nu.

Nu har han åkt och jobbat igen.

På tisdag ska jag till valparna, då ska vi avmaska dom. Jag kommer att ta massor med bilder och lägga ut en del på hemsidan.

Ha det bra, kram

Ylwa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0