Okej, jag hade fel

Okej, jag kan faktiskt.... ibland.... okej, det har aldrig hänt att jag har erkänt att jag har fel, men nu är jag faktiskt villig att göra det. Hade det faktiskt riktigt trevligt på festen. En huvudvärkstablett senare, samt ett ex antal glas vin så var man på g igen.

Jag erkänner att jag var en bitterfitta innan jag åkte (nääähäää????!!!), men nu är jag på riktigt bra humör. Alkohol har en läskig tendens att ändra på saker o ting rätt så snabbt. Jag har inte riktigt vågat kolla på om det finns några vettiga kort ifrån ikväll och jag vet inte om jag vill göra det heller.

Skönt ändå att det blev en tidig kväller. Sitter nu i mina fula myskläder och kan faktiskt inte må bättre. Tror knappast att jag kommer säga detsamma imorgon.

Nu ska jag inte skriva mer på det här fylleinlägget, för snart kommer det komma fram en massa saker som jag inte kan stå för imorgon, men nu vet ni att jag lever iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0