Ida = kärlek!!

Plötsligt slog det mig vad det är jag så länge har saknat. Äkta Idapidakärlek! Det är tamefan den finaste kompiskärleken jag någonsin kommer få, det var inga krångligheter, inget skitsnack, bara ren och skär vänskap som från min sida utvecklades till en kärlek. Det spelar ingen roll om man inte hörts av på flera månader, det var precis som förr när man hördes igen. Ida, mitt blonda fullblod!! <3

Fantastiska Fyran är också något som fattas mig. Väääldigt mycket! Känner att jag måste dra mig norrut snart och få krama om er!!!

Farbror Mås, dom oändliga resorna till Gävle och Valbo, nätterna som bara bestod av skratt, godiset som aldrig ville ta slut, förfesterna som var roligare än festerna, estetkorridoren, promenaderna, Kurt, filmen som aldrig blev någonting, visselpipan, ostkroksspåret, alla upptäckter, alla alla skratten, alla tårarna.


Jag kände bara att jag måste dela med mig av all den kärlek jag har för mig blonda krull. Ida, om du läser det här, jag kommer snart!



Kommentarer
Ida herself / 2011-01-17 @ 18:50:22

Åh, Gulle! <3 Jag känner samma för dig mitt tjus! Kom och häng med mig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0