Effektiv dag

Känner mig så extremt jättesnygg idag. Har på mig mina übersnygga mjukisbrallor, inga trosor, tofflor, bh och en tjocktröja. Jag hade på mig en reklam t-shirt som var tre storlekar för stor, men när jag hörde att Johannes skulle komma och hälsa på kände jag att jag var tvungen att göra mig lite mig lite respektabel. Dock har jag inte borstat håret än.

Vi har precis kollat på Unstoppable och nu håller grabbarna på att kämpa med att starta film nummer två. Det är rätt kul att höra ett par pojkar dra tekniska termer medans du funderar på vad som egentligen är fel. Själv sitter jag bara o flinar som en ond boss med en vit katt i knät. Jag orkar inte ens engagera mig. Hela min mage är full av banankola och mitt huvud är fullt med popcorn.

Nu har grabbarna verkligen tappat fokus, nu går dom igenom varandras filmer och byter dom likt hockeykort. Jag blir så gråtfärdigt nostalgisk. Nästan så att jag vill kräkas. Seriöst, jag tror jag måste kräkas. Varför äter jag så mycket?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0