Bortskämda ungjävel

Jag är så grisigt jävla bortskämd att det är synd om mig! När Magnus kom hem hade han med sig årets jävla blombukett. Rosa och vitt!!! Aaaah ääälska!

 

Presenterna var inslagna i egentillverkade presentpapper av Magnus himself. Svar ja, jag är jävligt barnslig när det gäller Hello Kitty. Jag tänker aldrig bli vuxen!


Jag fick världens bästa presenter, som jag inte ens visste att jag ville ha, men ändå blev dom helt fantastiskt perfekta!!

(Hårfärg, sketasnygga underkläder, en epilator, 100 st banana skids och världens vackraste blommor)

Jag är så grymt lycklig som har en sån underbar pojkvän, som faktiskt lyssnar när jag beklagar mig över olika saker. Älskar dig så mycket Magnus! Tack för att du är så underbar!




P.s Jag fick skitsnygga bröst i bh:n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0