211211-igen

Nu har jag tillochmed jag, den mest ohusmorliga tjejen som går i ett par för stora jeans, gjort egen inlagd sill! Jag vet, ramla inte ihop nu.

I sann ohusmorsanda har jag självklart en utskrift från internet, inget gammalt mögligt familjerecept här inte!! Förvånansvärt lätt var det också. Häll av spadet på sillen, hacka kryddor, blanda allt annat. Tjafsa ihop. Klart!

 

Är det inte vackert? Känn julfriden! KÄNN JULFRIDEN FÖR FAN! Mitt under julfriden kom jag på att jag hade glömt dillfrön(a) (en) (hur böjer man order dillfrö?)

I brist på mortel får man hacka på dom.


Det var ungefär här jag kom på att jag faktiskt står lutad över kniven medan jag håller på och för den uppochner. Jag ändrade ställning. Tänkte att det är rätt trevligt att ha ögon ändå..

JULFRID UTAV HELVETE!

Kladda ihop allting, in i en burk, done!  Som den äkta husmodern man är!

Jag vill bara tillägga att det här skulle egentligen ha blivit sänt ut i etern redan vid tolvtiden idag, men internet kukade ur sig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0