23.18

På grund av katastrofala datorproblem, en kaotisk tjej och ren och skär lathet så har bloggen legat lite nere. Trots detta hatar ni mig inte. Lustigt det där...

Jag har kommit till insikt att jag faktiskt är sjuk. Jag har bulimi. Det är sant. Jag tror jag har haft det hela livet. Eller ja, jag har så gott som bulimi. Jag hetsäter, men jag kräks inte. Det kan väl inte vara så noga?

Nej, men seriöst. Jag har fått för mig att jag ska få i mig det jag har framför mig på snabbast möjliga tid. Jag hetsäter verkligen. När det är tomt på faten har jag ingen aning om vad jag precis åt, för jag har inte hunnit känna smaken. Jag är aldrig hungrig mer, för jag får i mig ca tio kg mat per måltid och jag hinner sällan smälta undan maten till nästa måltid. Men det blir nog bra det här...

Ska egentligen sova nu, så jag kanske ska göra som sig bör, för en gångs skull?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0