Snel gubbe!

Var precis med om något helt fantastiskt! När jag var påväg hem så började det spöregna jävla skitmycket. Skitarg vart jag minst sagt! Gick och svor för mig själv och hatade livet allmänt. När jag närmar mig Lidl's utfart ser jag en gubbe som sitter i sin bil o gapar. Jag drar ur hörlurarna och frågar igen vad han sa.

-Vill du ha skjuts ner på stan?
-Nejdå, jag ska ända till Svedjan.
-Ja men dit ska jag med! Hoppa in!

Sagt och gjort. Det blir en trevlig färd hem och vi pratade om allt möjligt. Världens mysigaste gubbe! Tänk att det  finns snälla människor fortfarande! Och ja, jag är fullt medveten om att det kunde varit en våldtäcksman, men valet stod mellan att bli ännu mer blöt eller bli våldtagen. Det var helt klart värt det!

Jag vill bara säga att jag tycker om folk just nu...för en liten stund iaf.

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0