Nu blir det skärpning!


Efter mycket tänkande har jag kommit fram till att jag kan inte leva såhär längre. Jag förstör min kropp sakta men säkert inifrån. Jag äter inte som jag bör och jag rör mig aldrig. Jag kommer knappast att överleva min 50-årsdag om jag ska fortsätta på det här sättet. Nej! Nu måste det bli skärpning! Såå....






 

Haha, ni trodde väl aldrig att jag menade allvar va?

 

Har träffat en alldeles perfekt liten bebis också, Sune och Annas lilla söta Olle. Sååååå underbart vacker, liten och pluttignuttig. Blev alldeles varm när jag gullade med honom <3

Men nu ska vi inte gulla ner oss för mycket, nu ska jag fundera på om jag orkar göra mat eller inte..

 

 

Kommentarer
Amanda / 2010-10-03 @ 20:04:02

Massa gott :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0