Jägarna är idioter

Jägare måste vara bland det mest dumma som finns! Verkligen! Tro inte att jag är nån hatisk vegan nu, jag äter absolut kött, men... Jag blir verkligen full av skratt så fort man pratar om jägare. Jag ser dom som små värdelösa skjutglada pojkar som vill visa sin manlighet genom att skjuta allt som rör sig. Bokstavligt, allt som rör sig.

Jag menar, vad är det för en idiot som tycker att det är roligt att bara skadeskjuta djur? Vad är det för sjuka tankar som rör sig i det äckliga huvudet? Idioter! "Man måste få skjuta in sig." Man hör ju hur intelligensbefriade dom är.

Sen när dom får för sig att stoppa upp det dom har skjutit, då har det börjat gå för långt. "Åh, titta vad duktig jag är som kan döda ett djur med mina bara händer, oj förlåt, jag menade naturligtvis med ett skjutvapen, så djuret inte har någon chans alls."

Kom gärna hit om du vill diskutera saken, jag backar inte.

Peace...

(Bild snodd ifrån Aftonbladet.se)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0