Kommer inte på nån vettig rubrik

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men det har varit fullt hus här idag.

Först kom bästaste Sara med finaste Ebba. Jag uppskattar som sjutton att umgås med Sara, hon är en av dom vettigaste jag känner. Hon är ärlig, rak, uppkäftig, rolig, underbar och den bästa som finns.  När jag tänker efter så saknar jag våra rökstunder som vi hade på hennes bro på sommarkvällarna, men eftersom både jag o Sara är ickerökare numera så vore det lite värdelöst om vi började igen. Vi får sitta ute o häcka fast utan cigg. Vi får helt enkelt supa istället, nåt måste man ju roa sig med! Fast det får bli när Ebba blir lite större, annars kan hon bli psykiskt sjuk, det har jag läst på familjeliv.

Sen kom svägerskan finPia. Det var nice det med. Slutligen kom min älskling. Då kom jag på att nu när Pia är på besök så har vi äntligen en anledning till att fläska oss (aka "fika"). Kasta mig och slängde fram dom frysta kladdkaksmuffisarna, in med dom i micron. Nu fanns det ingen återvändo. Om vi inte äter upp dom nu blir dom förstörda. Jag är så sjukt smart!! Hahahahahhahaa!

Glodde igenom en bildmapp som ligger och skräpar. Det ligger sjukt gamla "snygga" bilder på mig. Funderar lite över kroppssynen man hade på sig själv. Jag tyckte då att jag var skitfet och äcklig. När man kollar på bilderna och jämför med idag blir jag grinfärdig. Jag vill ha tillbaka den kroppen!! Mitt hår glänser till och med på vissa kort. Mitt hår har inte glänst sen jag gick på gymnasiet! Va fan??!!

(sjukt sexigt kort ifrån en filminspelning hemma hos Ida 200?)

Nu ska jag gråta lite över den svunna lyckliga ungdomstiden som aldrig kommer tillbaka och gråta lite mer över att jag är gammal och grå. Jävla liv. Länge leve kladdkaksmuffins. Och kaffe!

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0