Soundtrack till ditt liv?

Har ni tänkt på hur schysst det skulle vara om man hade ett soundtrack på sitt liv? Vad mycket roligare det skulle vara att göra saker. Varje gång man är ninja och lyckas fånga någonting innan det slår i backen dundrar musiken ifrån Matrix igång, varje gång man gjort nåt bra så hör man "I feel good, danannanaanaa". Varje gång man är ledsen så plingar ett ensamt litet piano i bakgrunden så man grinar ännu mer bara för att det låter så fint.

Skulle man inte bli mer motiverad att göra saker då? Hela livet MÅSTE ju bli roligare då man får peppande musik till och vem tycker inte om musik?

Jag skulle verkligen behöva ett personligt soundtrack just nu, försöker att städa, men min kropp går så lååångsamt. Det närmaste soundtrack jag hamnar är nog om jag sätter igång nån musik själv.

Peace...
Kommentarer
Linda L / 2010-04-16 @ 21:45:34

hehe helt klart.. Fan va mycket roligare saker och ting skulle bli :)

Du får ha låten i Miss Doubthfire (stavas??) när han/hon går och städar hela huset ;) tihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0