Rätt trött tjej...

Den här dagen börjar ju bra. Vaknar aaaaalldeles för tidigt och jag vet med mig själv att om jag somnar om kommer jag vara dödstrött när klockan väl ringer. Nog för att jag inte är nå särkilt jättepigg just nu, men du fattar...

Jag funderar ev. på att klä på mig. Ett par trosor kanske inte är den mest optimala klädseln med tanke på var jag befinner mig (köket), dock så är tidpunkten till min fördel. Eller så kan jag alltid roa mig med att trycka upp rumpan eller brösten mot fönsterrutan nästa gång det kommer någon. Hmm, fönster eller klä på sig?

Visste ni förresten att jag och vädergudarna har en speciellt kontakt med varandra? Det är sant! Dom anpassar jämt vädret efter mig! Tråkigt nog anpassar dom aldrig den till min fördel. Jag råkar vara ledig i helgen och det ska tydligen bli skitväder. Ursäkta så jävla mycket! Jag ska genast lägga mig och i mina egna havregrynsgrötspyor och dö. BTW, gröt är bra frukost. Ät det!



Okej, jag vet. Istället för att sitta och fnissa här för mig själv ska jag göra nåt vettigt... kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0