Gårdagen

Igår var jag bitterfitta (igen). Jag ville inte följa med. Jag var ful, håret ville inte göra som jag ville, sminket hade torkat ut och jag hade ingenting att ha på mig. Tog en mojito, känner att bitterfittheten sakta börjar släppa. Kladda smink och försöker platta håret. Blir ännu mer bitter då det inte blir som jag vill. Tar en till mojito. Angelica kommer med en snygg tröja. Då var det problemet löst. Mojiton börjar göra sitt jobb. Jag börjar se mer suddigt och plötsligt ser sminket "bra" ut. Bitterfittheten börjar släppa lite lätt, men den finns ändå där och gnager.

Magnus köpte McDonaldsmat åt mig och plötsligt blev jag lite mer trevlig. Förstår inte varför jag har vägrat att äta under hela dagen, det är ju gott med mat!

Kommer till festen, dricker lite till... och.... DÄR släppte bitterheten!

Alkohol och mat är bra. Jag förstår varför folk blir alkolister eller matmissbrukare.

Förbannat jävla trevligt hade jag igår kväll. Nu kommer ett gäng mindre smickrande bilder på mig. Jag tänker inte be om ursäkt.

 

 

Jag måste säga åt Jimmy att städa på toan...

 

Jag måste säga att jag känner mig, trots omständigheterna rätt hel i kroppen. Har lite ont i magen och så har ryggen kraschat. Men hey, vem bryr sig?

 

 


Kommentarer
jesa / 2011-01-23 @ 19:59:03

vad långt hår du har fått, fint!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0