Trökfitta?

Det är riktigt spännande att lyssna på bittra kvinnor som hatar sina män. "Han tar inte i mig, vi har inte haft sex på flera månader, han gör aldrig något för mig,

Då vill jag bara ställa frågan: Gör du själv något åt situationen?

Det är rätt svårt att tända på någon som rakar sina ben någon gång i månanden och musen kanske rakas lagom till årsdagen. Och visst, det finns någonting som heter sambokilon, men det är inte samma sak som om du vägde 57 kg när ni träffades och nu väger du 80 kg.

Det är inte sexigt med en fru/sambo/flickvän som lever i myskläder, har håret uppsatt i en slarvig tofs/kort pojkfrisyr, inget smink och fula/trasiga underkläder.

Nu tänker du: "Ja, men min sambo älskar mig faktiskt som den jag är. Jag behöver inte fixa till mig för honom."
Okej, vad bra. Jag är också säker på att han älskar dig (annars skulle han nog inte vilja bo/leva med dig), men är han attraherad av dig? Det är stooor skillnad på att älska någon och vara attraherad av någon. Man kan attraheras av någon utan att älska den. Man kan älska någon utan att attraheras av denne.

Om du råkar känna igen dig så vill jag att du gör detta: Ta en lång dusch, raka dig där det är buskigt, smörj in hela din kropp med nån välluktande lotion, ta på dig dina finaste underkläder, eller ännu bättre, köp nya. Sminka dig och gör dig riktigt snygg. Sen går du och ger honom en avsugning. Sen brukar resten oftast gå av sig själv.

Jag lovar att du kommer må som en prinsessa efteråt. Alla mår bra av att bli ordentligt påsatta! Särkilt bitterfittor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0