Nu du...

Det här året har jag bestämt mig för att försöka få koll på mitt kaotiska liv. Jag har aldrig koll på någonting och jag blir lika förvånad varje gång när Magnus frågar om jag är klar, för vi ska åka om fem minuter.

E- Ööh, vaddå klar? Vart ska vi någonstans?
M- Men det berättade jag för dig för tre dagar sen, vi ska ju (lägg till valfri aktivitet här)! Kommer du inte ihåg det?
E- Det har du aldrig berättat för mig. Du berättar aldrig någonting för mig. Du hatar miiiiiig!
M- *suckar djupt* Jaja...

Det är ungefär här jag hatar Magnus för att han är så typiskt killig när jag vill ha medömkan och någon som klappar mig på huvudet. Jag är en tragisk varelse. Det som är ännu mer tragiskt är att han börjar få fotografiskt minne och kan numer återge en exakt situation när han sa att vi skulle iväg på denna aktuella aktivitet. Då måste jag, tyvärr medge att jag har fel. Jag hatar att ha fel!

Iallafall, för att inte hamna i fler liknande situationer har jag dammat fram en almanacka som jag fick sist då jag lämnade blod (ja, jag är en god människa. Lämna blod du med om du har möjlighet, annars hatar jag dig), så nu jävlar!! Jag ska tamefan mig ha koll på allt!


Ful så inihelvete, jag vet, men jag fick den faktiskt för en god sak. Nu ska jag iväg och låta hjärncellerna arbeta.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0