Ligga sked

Att ligga sked med den man älskar måste vara det mest mysiga som finns i hela världen.

Att få känna värmen, tryggheten samt kärleken av ett par starka armar som skyddar en. Nackdelen med att vara lilla skeden är att det finns en risk att man råkar släppa sig på den bakom. Och faktiskt så bryter jag ryggen om jag ligger i den där mongoställningen för länge. Samt så blir det för varmt. Har man väl hittat en vettig ställning och väl ligger stilla så börjar det alltid klia på benet så man måste kasta sig för att komma åt sitt skabbområde. När man väl lägger sig till rätta igen lägger man sig alltid så precis att ens hår, som sambon precis fixat undan så att det inte kittlar hans näsa, ligger och retar honom på väl utvalda ställen i ansiktet. Då får han ett cpryck och försöker få undan mitt hår under kudden, vilket blir obekvämt för mig och då kastar jag mig upp. Ja, du fattar, det blir kaos.




Då är det nog bättre att vara stora skeden. Ligga bakom den starka alfahannen, känna hans doft i nacken. Allt är underbart. Bortsett ifrån att det blir satans varmt där också, man ligger och försöker komma ihåg ifall man har rakat sig idag, annars river mans svank när man ligger där o gosar och råkar mina ben nudda hans ben känns det som att gosa med en bunt med taggråd. Sen den eviga frågan. Vart fan tar man vägen med den andra armen? Den ena (översta) armen har man runt sin älskling, men den andra då? Sen kan han ju alltid råka släppa sig på en...



Riktigt trevligt är det. Varför vill nån ligga sked frivilligt? Det är ju bara obekvämt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0