Jo

Här sitter jag och är fet. Är en rätt skön känsla. Sitter just nu med en matsked full med Nutella i munnen och skäms inte ett enda jävla dugg. Jag orkar inte hålla på och vara nyttig, jag har levt såhär i snart 25 år och jag har inte dött av det, då kan jag lika gärna fortsätta.

(Jag hoppas att du förstår att om mindre än en vecka kommer det komma ett nytt inlägg om hur nyttig jag ska bli.)


Sitter o googlar på vad vi ska bjuda på för smaskigheter till våra underbara gäster Amanda o Johannes. Jag har umgåtts med dom här människorna mer eller mindre i ett år och jag har fortfarande inte riktigt koll på vad dom tål och inte. Jävla trevlig och uppmärksam kompis jag är. Men jag vet att det är någonting med mjölk. Så jag googlar på "mjölkfria efterrätter". Tror jag hittar en bra sida...


(Jag orkar inte förstora bilden, men det står "mjölkfria efterrätter recept på Matklubben, här finns massor med recept på mjökfria efterrätter!")


Aah, vad bra! Det låter alldeles utmärkt! Tack snälla! Vad skulle man göra utan google? Jag skulle aldrig komma på något eget smarrigt recept. Men vad möts jag av?


 

Schysst! Jävligt trevligt! Vart tog dom här "massor med mjölkfria recepten" vägen då? Fan, jag har så jävla lust att slå någon. Eller åtminstone stämma någon. Men det är lugnt! Jag kan bjuda dom på en varsin banan till efterrätt.

Helt seriöst mår jag riktigt illa just nu. Man mår inte sådär superbra av ren Nutella på en ful sked. Och som om det inte vore nog sitter jag även och mölar i mig OLW´s äckliga Sourcream & sweet chili chips. Till vilken nytta? Påsjävlen har varit öppen i nästan två veckor, dom är lite småsega, inte alls goda ifrån början, men ändå äter jag. Och strax innan dess mölade jag i mig en bit hemmagjord pizza med bea. Jag måste vara riktigt sjuk. Och det är inte på grund av detta sjuka beteende jag har kommit fram till detta. Nej nej. Normala människor kan faktiskt vara giriga någon gång ibland. Nej, det sjuka är att under den här tiden som det tog att skriva det här har jag hunnit ta mig en till sked med Nutella.

Mitt mål är att jag ska rulla fram i sommar. Jag känner att jag är på g!

 

 

Kommentarer
amanda / 2011-01-13 @ 22:03:37

Meeen gumman, du vet väl hur det brukar bli?? Att vi är tokmätta redan efter varmrätten! Vi klarar oss utan efterrätt :) fast det är jääääkligt gott, och kan intas medans vi väntar på nån stackars chaffis som ska hämta oss! Har då fixat ihop en deg till brödet ja ska baka iaf :) rackarns va kul vi ska ha de på 12 slaget ;) ses imorgon darliiing <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0