Morrn

Har precis vaknat och funderar på om jag ska orka koka kaffe och riskera att jag kastar hela kannan över mig. Så jävla mongo känner jag mig idag.

Efter en natt med obehagliga drömmar, konstiga telefonsamtal och osammanhängande sömn känner jag att det här var kanske inte en av dom bättre nätterna jag har varit med om. Tillråga på allt har jag mens. Jävla liv. Men trots all jävelhet så svävar jag ändå på moln. Rätt konstig blandning av känslor får jag faktiskt säga.

Nee, istället för att skriva en massa dravvel i sömnen så ska jag nog ta tag i att göra lite kaffe. Jag känner mig verkligen som en riktig bloggare. En massa skitsnack om absolut ingenting. Jääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0