Fredag?

Det här är verkligen ingen fredag. Jag måste ha sett fel i almanackan. Nog är jag väl äckligt glad (men det är väl dom flesta när det är fredag eftermiddag?) men det är ju pissväder! Fredagsväder är alltid på nåt magiskt sätt fint, soligt, eller åtminstone inte pissigt. Men dagens väder vet jag inte riktigt vad vi ska kalla.

En annan sak som är pissig är att jag måste sminka om mitt ena öga. Jag fick sorgligt nog en ögonfrans i ögat och helt plötsligt såg jag ut som Alice Cooper. Inte vackert. Känner att det är riktigt synd om mig. Ska väl klämma i mig den tredje kexchokladen idag. Sa jag att jag försöker hålla igen på sötsakerna. Hur jag tycker att det går? Tack bra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0