Böllbak!

Mycket kan jag, men baka bullar är tamefan inte en av dom sakerna. Jag var så sjukt sockersugen att jag höll på att avlida, men då tänkte jag att om jag bakar bullar så kanske jag blir av med suget. Jag vet inte riktigt hur ni normala människor funkar, men jag blir lätt "mätt" på lukter och man blir inte fet när man luktar på saker...eller?

Jag har redan failat idag när jag var hemma hos Angelica. Hon gjorde en äppelpaj med världens största och onyttigaste "täcke". Den var sjukligt god. Men jag åt bara lite, så jag hoppas att Anna Skipper inte kommer och mördar mig.

Som sagt, bullbak på g mitt i natten. Du hade jättegärna fått sett bilder om jag hade orkat leta fram kameran, men eftersom jag är så lat så får du inte det. HAHAHHAHHAHAHAHHA! (Ursäkta mitt onda skratt, men jag kände att det var länge sen)

 

Grejen är den bara att jag skulle överraska Magnus med nybakade bullar när han kom hem, men eftersom jag skriver det här så är suprisen relativt förstörd. Jag är inte mycket för överasskningar. Dom blir...intressanta. Jag har tillexempel alldeles nyss gjort världens största o groteska vaniljlängd. Tur att jag är söt iaf.

När jag tänker efter så inser jag att jag är världens bästa hemmafru. Jag är alltid fixad och snygg, jag städar jämt och är helt satans perfekt. Nu måste jag röja på diskbänken innan älsklingen slutar så inte den vackra illusionen inte förstörs! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Peace...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0