Fluff fluff

Ifall det är någon som har missat det så regnar det idag. Äkta *fluff fluff* väder! Underbart! Tänk vad det hade varit tråkigt om man kunde se normal ut någon dag.

Hade jag fått välja så hade jag krypit ner i våran säng med en 3kilos påse med godis, laptopen och bara glott på webbtv hela dagen. Men hur ofta får jag välja? Förbannade otrevliga värld.

Men jag ska väl inte klaga, är iallafall kräkmätt efter frukosten. Alltid något. Det bidde supernyttiga scones (som består typ enbart kolhydrater), ägg och kaffe. Vi hade en riktigt mysig frukost med tända ljus, gulligull och en massa smask, samt "jag älskar dig". Hade någon utomstående varit med hade dom troligen kräkts, så otroligt jävla mysgulliga och söta var vi.

Som extra tilltugg till frukosten förde jag en lång monolog angående en speciellt utvalda idiot som jag har som vän på facebook (f.d klasskamrat). Hade det inte varit så högt underhållningsvärde och ett stort irritationsmoment så hade jag tagit bort henne för länge sen. Men eftersom jag har så låg humor och människovärde väljer jag att ha kvar henne. Jag är extremt elak, jag vet. Jag är också mycket medveten om att jag själv är fruktansvärt felfri, därför har jag rätt att säga vad jag vill. Och å andra sidan snackar ni nog precis lika mycket skit om mig, så kom inte och sprid snuskiga moralkakor med russin i.

Jag roade Magnus iallafall, han skrattade till och med.

Nu måste jag sätta på lite smink på mitt perfekta ansikte *host*, men har ni otur så återkommer jag.


Peace...
Kommentarer
jesa / 2010-09-21 @ 19:36:22

Mysigt med frukost tillsammans!



klasskamrat från högstadiet eller gymnasiet?

någon man vet kanske vem det är? =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0