Plomp!

Har haft en hemsk huvudvärk typ hela dagen. Först för 5 minuter sen kom jag på att det finns något som heter kaffe. Håll tummarna på att den försvinner nu!




Mitt andra problem just nu är att jag försöker komma på något vettigt att ha på mig på bröllopet som jag o älsk är bjudna på. Jag vill inte vara för överklädd, men jag vill inte heller se ut som om jag kommer direkt ifrån Gekås (ännu ett av mina många förutfattade meningar, jag har aldrig satt min fot i Ullared). Får du någon snilleblixt får du gärna skrika till.

(konstpaus)


Har ni tänkt på att allt som sticker ut ifrån kroppen (inte armar och ben) gör extra ont när man smäller till det? Säg tillexempel armbågar, fotknölar, knäskålar, näsan, tårna, snoppen, pungen, brösten osv. Varför är det så? Är det för att man ska vara extra rädda om dom?

(för den som bryr sig så hjälpte kaffet en smula)


Det här är kvällens soundtrack. Jämt när jag lyssnar på den här låten kastas jag tillbaks till en massa trevliga minnen. It's nizzzzzzze!

 

Peace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0