Jaa ää bäätter...

Fredagkväll... Barnlös och djurlös, fri att egentligen göra vad jag vill. Men ändå sitter jag här med ett glas rött och zappar mellan kanalerna. Det är fredag och det är absolut ingenting att se. Självklart vill jag betala tv-avgift.

Just nu känner jag mig bara allmänt bitter på allting.
Jag har tråkigt, men vill inte göra någonting åt det.
Jag är inte nöjd med min kropp, men ändå sitter jag och äter mörk choklad.
Mitt vinglas är just nu tomt och jag är för orkeslös för att göra en halv situp för att fylla på det.

Jag sitter alltså och kollar på Dödligt Vapen, en fredagkväll. Jag är 24 år och sitter o glor på en film som jag har sett 400 gånger, på en fredag.

Såg precis på facebook att det är fler än jag som är bittra. Dom riktigt skriker ut i sina statusar att det är synd om dom, att dom har tråkigt och att alla deras vänner sviker dom. Det som är ännu mer lustigt är att det är minst en människa per status som frågar ifall dom vill hitta på något, men då orkar dom inte.

Skillnaden mellan mig och alla andra bittra människor är att jag är medveten om att jag är bitter. Jag vet att jag är tråkig och jag vill inte hitta på någonting. Jag tycker om att sitta och klaga och jag beskyller INGEN för att läget är så.

Nää, nu ska jag fixa grönsaker som vi kan dippa, göra en halv situp så jag kan fylla på mitt glas, bli full och ha grymt sex med min underbara pojkvän.

Här kommer några skadeglada animerade gif's. Enjoy! (p.s Har du segt nät kommer det nog ta 3 år innan allt är uppladdat)

 

 

 

 












Nu orkar jag inte ladda upp fler. Sov gott.
Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0