Frukost

Jag är ett riktigt proffs när det gäller det välkända och populära ämnet; frukost. Jag äter en stadig frukost varje dag, med gröt, ägg, smörgås och juice. Oj, nu ljög jag lite grann... Förlåt.

Jag tycker om att käka frukost, men det är sååå tråkigt att äta den själv, så oftast slutar det med att jag inte äter någonting alls. Sen kan ju vilken idiot som helt räkna ut hur lycklig jag är när Magnus kommer hem och jag inte ätit något på hela dagen... (här har du några sekunder att fundera på det)

Men eftersom jag var så lycklig när jag vaknade imorse (fram tills jag ställde mig framför spegeln och fick syn på dom nya finnarna) över att min huvudvärk äntligen har försvunnit, så bestämde jag mig för att faktiskt äta lite frukost. (Okej, det där var kanske en av världens längsta meningar.) Man lär ju passa på att fira!

Sagt o gjort, hittade diverse ting i kylen och i skafferiet och såhär blev resultatet:

1. Nacochips
2. Sallad
3. Kycklinggratäng ifrån gårdagen
4. Saft (ja, du läste rätt, saft! Jag ville, jag vågade och jag vann!)
5. Örtsalt
6. Peppar
7. Och för dom manliga läsarna, TUTTAR!

Just nu ligger jag i paltkoma och längtar efter kaffet som skriker efter min uppmärksamhet. Men jag måste ligga och självdö lite till.

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0