Trekant inatt

Ligger nu i sängen med två karlar och känner mig mer nöjd än någonsin. Inte alla som har den turen. Inte alla som har den turen att få tretton finnar utsmetade över hela ansiktet dagen före dom ska på bröllop. Jag är en väldigt speciell och lycklig människa. Nu kanske ni tror att jag är otrogen mot Magnus. Det kanske jag är, om man är en sån som tänder på tidelag, men nu är jag inte en sån, så jag anser mig inte vara otrogen. Jaaaa okej, ni ska få se bild på den beryktade mannen! Han heter förresten Ivar.


 

 

Jag vill bara tillägga att jag är fruktansvärt imponerad av Jackie i Debatt. Jag har aldrig varit med om någon människa som är så meningslös som henne. Det är fan synd om henne.

 

Peace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0