Idag är det en konstig dag

Som datapata skulle ha sagt: Idag är det en konstig dag.

Jag tror fåglarna hatar mig, flera st har gett mig arga ögat flera gånger. Tror dom försöker säga till mig att jag ska kasta ut en sån här boll. Staaaackars pippisarna är hungllliga!

Vad tyckte ni förresten om valet igår? Skriv gärna och berätta, det skulle vara intressant att veta vad mina läsare tycker och var dom står. Sen kan jag berätta vad jag tycker och tror om ni vill.

Tänkte precis att jag skulle ringa till en polare, men jag hittar inte på min fula telefon, så troligen har ett troll gömt undan den någonstans. Kuuuk.

Nu måste jag stoppa nåt i magen för jag är en stor bitterfitta, but I'll be back.

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0