Hejsan, det var bara några månader sen...

Förmodligen hatar ni mig redan och har startat diverse hatgrupper på facebook, men likt förbannat är jag tillbaka!
Jag varken orkar eller vill uppdatera er om det som har hänt i mitt extremt spännande liv, vi tar allting ifrån idag och så vidare.  Jag ska försöka att sköta mig den här gången, men det har jag lovat tidigare, så vi får se hur det går med den saken. (Hey, klaga inte på att jag är ärlig)

Nu skiter vi i förtexterna, det står ändå inget vettigt.

Idag har jag varit och sprungit på Kupolen med älsklingen och bränt hans pengar. Jag tycker att min karl är bland det roligaste som finns. Vi (läs Magnus, jag stod bara bredvid och såg söt ut) var tvungna att springa in på Cervera och byta ut en planksteksplankorna, för det hade blivit världens reva i den ena av dom. Dom kostade liksom 400 spänn för två stycken, då tycker man att dom ska se någorlunda ut. Iallafall, vi går fram till disken och förklarar att ärendet, visar skadan, hon håller med och säger att självklart ska vi få byta. Magnus vill då kolla dom nya plankorna så att dom inte heller är skadade. "Jamen, jag kan inte öppna allihopa!" Nej självklart inte....

Öppnar förpackningen o granskar dom, hittar en skada på den ena nya plankan också. Börjar tjafsa om den och man såg verkligen hur kärringen blev mer och mer less för varje ord som kom ur min snygga mans mun. Tillslut tar hon den gamla, hela plankan och slänger den på dom andra två nya plankorna och säger med ett framtvingat leende "Ta den här också!!" Taaack sa jag med min gulligaste röst och sen gick vi. Nice, 3 plankor till priset av 2. Thank you Cervera!

Jag älskar verkligen våran spis. Eller snarare ugn. Den är elak, varje gång man använder den för han för sig att testa om brandvarnaren funkar. Det gör den. Varje gång. Jag orkar verkligen inte skura ugnen igen, det är så jäääävla tråkigt! Fattar inte vad jag gör för att den ska bli så skitig! Dagens ilandsproblem...

Jag är överdrivet förkylningstrött, lite koffeinhög och är allmänt nöjd och glad. Mitt soundtrack är just nu :



Peace...
Kommentarer
Kusin din... / 2010-09-09 @ 22:36:04

Kul o se att du är tillbaka ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0