Hagaapå!

Sorry, har inte hunnit skriva tidigare idag heller, för det är ALLDELES för skönt att ligga i sängen, men vem kan säga emot det?

Idag har jag och min bättre hälft varit och farit i hela jävla Dalarna känns det som. Nej, nu kanske jag överdrev lite, men va fan... Först åkte vi från Hedemora till Sågmyra (ligger utanför Falun, 2.7 mil för att vara exakt) för att byta bil. Väl efter det så skulle vi åka in till Falun och lämna in hans telefon. Inga problem där inte!

Men istället för att åka direkt in till Falun tänkte vi slå ihjäl nån timme på Lager 157. I och med att jag aldrig satt min fot där tänkte jag att det skulle vara trevligt. Och det var det! Magnus, min underbara älskling köpte en fuskpälsväst åt mig. Bild kommer senare om ni vill se.

Sen kom vi på att vi skulle vara onyttiga och fika där på en gång. För en gångs skull väljer jag Cola istället för kaffe till fikat, och då är sugrör MYCKET viktigt! På nåt sätt lyckades jag och han som stod i kassan stå och diskutera ämnet "sugrör" i två minuter, jag menar hur mycket finns det att säga om det egentligen? Jag fick mitt jävla sugrör iallafall.

Jag vet inte om ni vet hur det ser ut på "fiket" där, men det finns en stor svart tavla där med kritor som man kan skriva på. Jag kände att jag var tvungen att skriva tack för sugröret samt trevlig personal och avsluta med ett puss. Så fort den där stackars killen i kassan råkade visa sitt nylle skrek en kärring rätt över hela rummet "Tjejen där har skrivit till dig! Det står nåt om sugrör! Det står puss också!!" Kul att man kunde göra kärringens liv meningsfullt också. Tror jag måste visa mig ute oftare.



Åter till ämnet (har det någonsin funnits något?), vi skulle nu åka till Falun. Sååå, vi åker dom 2,7 milen tillbaka. Väl vid vårt mål kommer Magnus på att.... *trumvirvel* väskan med hans jobbdator samt telefonen är kvar i bilen som står i Sågmyra, 2.7 mil bort. JIPPI!

Det var inte så mycket mer dramatiskt än så, det var bara att åka framotillbaka igen och hämta den. Om hur långt det blev kan ni få räkna ut själva.

Och ni som tycker att jag är tråkig som mest har googlade bilder och inte tar egna bilder har jag bara en sak att säga. Synd för er. Glädjs istället när väl en egentagen bild kommer.

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0