Det är synd om mig!

Jag hittar inte min moooobil! Det där jävla trollet har jag gömt det väl! Om du nu skulle råka vara synsk kan du väl säga vart den har tagit vägen?

Även min nacke har sagt upp sig. Jag mår illa. Jag är sugen på wienerbröd. Jag är snorig. Mina ben kliar. Jag måste måla mina tånaglar. Misär! Det är så fruktansvärt synd om mig!!

Nu ska jag försöka komma på nån slimdiet så min mage drar ihop sig lite tills i helgen, sen snarka brevid den bästaste och snyggaste karln i världen.

Vill bara tillägga att jag älskar min älskade "syster" Angelica. Vad skulle jag göra utan dig? Pööss på dig <3

Peace...
Kommentarer
Angelica / 2010-09-21 @ 07:07:16

Angelica / 2010-09-21 @ 07:08:17

Sögumman då.. älskar dig oxå, massor min lillstrumpa pussar din systeryster



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0