Varför...?

Jag kunde ha varit ute och joggat igår.
Jag kunde ha bakat något nyttigt bröd.
Jag kunde ha tagit hand om stryktvätten jag har.
Jag kunde börjat med yoga.
Jag kunde ha masserat Magnus axlar.
Jag kunde ha sett på någon film.
Jag kunde ha planterat om alla blommor.

Jag kunde ha gjort vad som helst, men istället går jag på fest. Jag dricker så jag inte vet vad jag heter, jag välter stolar, dansar på bordet, klär av mig inför främlingar, spyr i trappen och vaknar upp hos en okänd dvärg. Nu är jag bakis som ett jävla djur och Magnus och jag är osams...






Kvinnan med promille, men ingen haka

kunde det har låtit om jag hade varit om jag hade varit några år yngre och söp som jag brukade. Vilken tur att jag har växt upp...eller nåt. Skitsamma, jag hade det jätteroligt igår.Magnus var helt underbar som agerade chaufför och han påpekade inte en enda gång att jag borde ta det lugnare, inte vara så högljödd eller någonting. Jag har verkligen världens bästa man!!

Nu ska vi iväg till Rättvik och köpa fula och oregelbundna kokosbollar.





Kommentarer
Amanda / 2010-10-03 @ 11:20:12

Taaaaack för igår :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0