Sockersugen

Vad är det för en sjuk liten jävel som bor i min hjärna?

I fredags råkade jag bestämma att jag inte ska äta en massa skit på veckorna utan bara på helgerna, tanken var att jag också ska röra lite på döfläsket också, men vi får se hur det går med det.

Klockan är bara tio på förmiddagen och jag håller verkligen på att krevera.

Jag är så grymt sugen på allt som jag inte ska äta! Jag är sugen på sockervadd, kanderade äpplen, kladdkaka, glass, godis, chips, knäck osv. Min sjuka hjärna visar bilder på chokladkakor och wienerbröd. Jag dreglar och min mage knorrar. Det är så lätt att falla nu. Eller åtminstone snubbla till lite, tappa balansen och famla efter något att hålla sig fast vid. Det är då man tar tag i det första bästa...



Men det är ingen fara! Nu är jag bara arg istället! Jag hade fixat en JÄTTEFIN bild till det här vackra inlägget, men nu går det inte att ladda upp någon bild. Varför hatar blogg.se mig?


<--- Men den funkade tydligen?! Vad är det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0