Magen hatar mig

För första gången på länge har jag ätit frukost frivilligt, utan hot, onda blickar och mutor. Åt en macka och yoghurt, nu är jag sjukt kräkmätt. Vad är det med min mage nu egentligen? Är det magkatarren som spökar igen?

Sitter och försöker fixa till ett personligt brev, jag ska fan ha ett jobb snart!! Jag vill jobba skiten ur mig, vara trött varje kväll, få magsår på grund av stress, skratta på rasterna, överkonsumera kaffe, ja ni fattar. Seriöst! Jag tar vilket skitjobb som helst!

Jag klämmer verkligen ihjäl mina tummar om att jag ska få ett jobb som jag ringde om för två veckor sen. Han bad mig ringa igen den här veckan, så jag hoppas, hoppas, hoppas!!! Ska sen ringa till några andra ställen som jag fått lite tips om... HOPPAS!!

Jag är bland det smartaste jag vet, först klagar jag över min magkatarr, sen mölar jag i mig nachochips, som min mage verkligen hatar ! Tittade precis på min mage i profil. Har så sjukt mycket gaser att man skulle kunna tro att jag är på smällen. Kul. Det är bara till att pruppa lite, sen gå ut o gå lite nonchalant några veckor, sen kommer jag vara snyggast på beachen i sommar. Vi säger väl så :p

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0