Kvinna ihjälslagen i mörkret

Bloggen har krånglat som sjutton för mig. Elakt om jag får säga det själv!

Sitter just nu och är kräkmätt efter att ha tryckt i mig en näringsrik middag bestående av fiskpinnar från euroshopper och pulvermos ifrån...okej, jag minns inte, men något bra namn hade dom säkert. Varför måste man jämt äta tills man blir spyfärdig?

Tittar ut och ser att det är kolmörkt. Okej, inte kolmörkt, men nära inpå. Slog mig precis att jag lovade Magnus att jag skulle fixa utebelysningen idag. Smart att jag gjorde det medans det var ljust, soligt, varmt och mysigt ute. Väldigt smart. Om tidningarnas rubriker imorgon handlar om att det är någon som slagit ihjäl sig vid ett lampbyte så vet ni nog vem det var...

Nä, nu ska jag o min fiskpinnsmage pallra oss ut, snubbla oss upp för en pall, rasa nerför pallen, slå ihjäl oss och antagligen få en elstöt. Plus kommer det säkert att vara kallt ute!

Peace...

(ursäkta avsaknaden av bilder)

Kommentarer
Linda L / 2010-03-08 @ 22:00:26

hahaha... ja inte har jag då läst i nån tidning om

"Kvinna ihjälslagen i Hedemora efter ett olyckligt lampbytar försök" så jag får anta att du lever än ;) tihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0