Jalopp

Spacklad till tusen, musiken dunkar ut ur högtalarna, jag är på topp! Mina grannar hade äran att höra en privat musikal med mig som sjunger Greaselåtar. Jag hoppas för deras skull att dom missade det tillhörande dansnumret. Dom hatar mig nog nu.

I takt med att solen går ner sjunker temperaturen, aka jag kommer att dö när vi ska gå hem inatt. Som om du skulle få för dig att vilja hämta mig inatt, så gärna för mig. VI ska grilla ikväll (årets första grillning säger dom, ha! Jag o Magnus hade årets första grill i janurari), det ska bli smaskens. Magnus har marinerat köttet sen igår kväll och jag har varit duktig flicka och vänt på köttet med jämna mellanrum. Men det som jag verkligen ser framemot är den grillade majsen. Så sjukt gott. Det stora pluset med majsen är att man blir så grymt snygg när man äter. Så där har vi en till sak som man inte ska äta på första dejten. Jag håller på att fixa upp en lista för den som behöver. Här är början till den.

*Harkel* Listan på saker som man inte bör äta på första dejten:
  • Tacos - man är inte snygg när man äter det, kort o gott
  • Revbensspjäll - man ser ut som en grottmänniska när man äter
  • Kebabrulle - tro mig, big NO NO
  • Soppa - det går inte att se sexig ut när man sörplar soppa
  • Spagetti o köttfärssås - det kanske bara är jag som kladdar som en 1-åring när jag äter de?
  • Majs - se revbensspjäll
Som sagt så är det bara en början.

Nu ska jag öva på dryga öppningsrepliker till dom stackarna på festen.

Peace...



P.S Är det bara jag, eller blir man "snyggare" när man mår bra?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0