Morrn

Godmorgon världen.

Jag sitter och är sådär snygg som man bara kan vara när är nyvaken. Funderar på att göra te i micron, men det blir jämt sååå himla hett. Hur svårt kan det vara egentligen att tämja en micro? Igår introducerade Magnus en ny knapp för mig på micron. Koppknappen! Tror jag börjar förstå principen...

Nu kommer dagens ilandsproblem. Jag har varit alldeles för tjock för att orka packa några kläder, så vi kör på det klassiska sättet. Panikpackning den sista halvtimmen. Ni vet när man kastar sig runt i hela lägenheten/huset och rafsar åt sig det som ser vettigt ut, sen glömmer man ändå tandborsten och sminkväskan. Men däremot fick man med sig långkalsonger och naglack (jag får brukar såna här smarta tankar, "den hääär kan vara bra att ha")

Ifall någon har missat det, så kan jag ha nöjet att berätta att det snöar. Nu blev du allt förvånad va? Nej, inte jag heller... Kan den här kräkiga vintern gå över snart??!! Jag börjar bli rejält trött på den här vita massan som gör mig så grymt deprimerad ( =när det snöar måste man skotta. Skotta är jättetråkigt. Då blir jag deprimerad.)

Jag ska försöka hålla bloggen någorlunda uppdaterad i helgen, men jag ska inte lova någonting.

Nä, nu ska jag börja panikpacka lite, samtidigt som jag ska duscha, sminka mig, prova kläder, diska, bädda, fixa håret och se till att få någonting i magen. Det här kommer att gå skitbra. Vi har sagt att vi ska försöka komma iväg till tolv. Hur många tror att vi verkligen kommer att göra de? :p

Peace...


Det är mörkt på andra sidan...

Kommentarer
Linda L / 2010-02-27 @ 07:43:38

Ja det är ju mörkt där.. :(

Och en gungställning med fötterna i vädret haha :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0